Jak naložit se svým byznysem po karanténě?

Všichni se konečně vracíme zpět do starých kolejí! Možná ani ne tak do starých, jako do vylepšených a nových. Spousta z vás, kdo se věnujete podnikání a pracujete sami na sebe, jste měli v uplynulém čase možnost zamyslet se nad svým byznysem a jeho budoucností.
muž v kanceláři

Teď, když je více než jasné, že budete moci nadále pokračovat v činnosti, je na čase začít zase zapracovávat do běžného režimu. Jak na to? Ideální je udělat si takovou malou inventuru svého pracovního času a vyselektovat z něj několik oblastí – oblast činností, kterým jste se věnovali před karanténou, a víte, že jsou pro vás naprosto zásadní a chcete v nich i nadále pokračovat. Další kapitolou budou aktivity, které jste shledali jako velikou ztrátu času a je nemyslitelné, aby měly ve vaší společnosti nadále místo. Cílem této inventury, resp. jejím vrcholem, je bezesporu poslední oblast, a sice to jsou všechny nové směry a zásadní cíle, které máte, všechny podnikatelské změny, plány a obraty, statisticky vyhodnocená pole úspěchu nebo naopak neúspěchu a nové aktivity, které vás napadly v procesu karanténní hibernace a které hodláte s vaší firmou vyzkoušet. Ať už se rozhodnete jet po vlastní ose nebo zapojit reklamní agenturu nebo agenturu SEO, pojďte se posunout o krok dál.
Zkusíme načrtnout některé z těch kreativních forem vaší prezentace a nového směru, o kterém je určitě vhodné popřemýšlet. Možná některé z nich budete skutečně aplikovat a posunou váš byznys na zcela novou a lepší úroveň:

plánování rozpočtu

  • Re-branding. Pokud jste shledali váš starý firemní brand otřepaným nebo již nepoužitelným a procházíte nějakými velkými změnami, je ideální provést kompletní re-branding celé společnosti. Jak na to? Součástí této hurá akce jsou další aktivity, které uvádíme v tomto výčtu.
  • Re-design veškerých reklamních předmětů.
  • Re-design webových stránek, modernizace na základně nových technologií.
  • Změna v oblasti marketingu – zkuste zapojit novinky na trhu sebeprezentace. Ponořte se do světa sociálních sítí a začněte se propagovat i na místech, která jste dříve považovali za zbytečná. Zjistíte, že Facebook nebo Instagram vám mohou vydělat spoustu peněz. Využijte služeb SEO agentury a nechte si napsat zajímavé články podporující prodej vašich produktů.