Nebankovní pomoc

Život v dostatku je něčím, co člověk často bere jako naprostou samozřejmost. Ten, kdo si na sebe vydělá, kdo dokáže ze svých příjmů pokrýt všechny své životní náklady, to považuje za naprosto normální a nejednou si vůbec nepřipouští, že by tomu snad někdy mohlo být jinak.

Ale ono tomu jinak být může a v mnoha případech i je. Nejeden z našinců se tu více a tu méně potýká s finanční tísní, mnozí z nás si nemohou dovolit koupit či zaplatit všechno, co by chtěli, ba nejednou ani to, čeho je jim skutečně urgentně zapotřebí. A – nic si nenalhávejme – v podobné situaci může skončit každý. Klidně i ten, kdo to ve svém případě považuje na naprosto nepředstavitelné.

mince na stole

Stačí výraznější výpadek příjmu, ztráta zaměstnání, pochybení v podnikání, dlouhodobější nemoc nebo jiný zásadnější problém, a je to. Člověk může sklouznout do mínusu hravě, a to dokonce i ne vlastní vinou. A začnou mu těžké časy.

A jak překonat finanční problémy, u nichž nestačí ořezat výdaje a zvýšit pracovní nasazení? Jak zachránit skomírající podnikání, kterému se nedostává nezbytných investic?

Pro podobné případy tu může být třeba hypotéka na pozemek. Tedy typ nebankovní půjčky, spočívající v tom, že se tu poskytují tolik potřebné finanční prostředky použitelné na cokoliv výměnou za záruku v podobě zástavy vhodné nemovitosti.

měna euro

Díky takové zástavě tu žadatele nijak přísně neprověřují, díky ní se tu kladou jen minimální požadavky, jež musí dotyčný splnit, díky ní je tu vše vyřízeno lehce a rychle, a to za podmínek, jež mohou být velice přizpůsobivé potřebám žadatele a díky nimž není posléze problém takovou půjčku zase splatit.

Je to taková nebankovní hypotéka, která pomůže leckomu, a to i je-li tento z řad těch, kdo nemohou nabídnout ani značné příjmy, ani čisté registry dlužníků, kdo prostě nejsou – jak se říká – bonitní. A to může být pomoc splatitelná, a přitom k nezaplacení.

Bílkovinná dieta

Některé bílkovinné diety jsou více přesné a některé zase méně, ale podstata je pořád stejná. Bílkovinná dieta prodietix.cz spočívá v tom, že budete mít zvýšený příjem bílkovin, které místo 15% se mění na 20 až 30 % z celkového denního příjmu bílkovin energie. Kvůli tomu jsou zas v jídelníčku omezeny sacharidy a tuky, což vede k braní energie především z tukových zásob a tím dochází k hubnutí.

Když budete držet bílkovinnou dietu, tak váš organismus se dostane do stavu ketózy, což znamená, že energii se místo sacharidů bere z ketolátek, které vznikají spalováním tuků, a to je při hubnutí velice důležité.

potravinový talíř

Co jíst:

  • Ryby
  • Sýry
  • Mléčné výrobky
  • Vejce
  • Maso
  • Zeleninu
  • Čistá voda a minerální vody

Co nejíst:

  • Brambory
  • Obiloviny
  • Těstoviny
  • Sladkosti
  • Pečivo
  • Ovoce
  • Alkohol

Zkušenosti s bílkovinnou dietou

Pokud budete dodržovat tuto dietu, tak určitě zaručeně zhubnete, ale stejně jako u jiných jednostranných diet, můžete po navrácení do normálního režimu dojít k tzv. jojo efektu. Bílkovinou dietu by neměli dodržovat lidé, kteří mají veliké problémy s dislipidémií, játry nebo ledvinami.

dokonalá snídaně

Výhody diety:

  • Velké množství plnohodnotných bílkovin.
  • Budete mít pocit nasycení.
  • Rychle zhubnete.
  • Budete mít pravidelné stravování.
  • Omezíte bílý cukr a alkohol.
  • V popředí budou zdravé potraviny, které jsou tělu prospěšné.

Nevýhody diety:

  • Můžete mít velké chutě na sladké.
  • Stejný jídelníček.
  • Málo vlákniny.
  • Nedostatek některých minerálů a vitamínů.
  • Pokud budete dodržovat déle, může dojít ke kardiovaskulárnímu onemocnění nebo onemocnění ledvin.
  • Jídlo není pestré a vyvážené.
  • Může dojít k jojo efektu.
  • Musíte dodržovat správný pitný režim.
  • Riziko vzniku dny.
  • Při větší konzumaci nasycených tuků, zvýšené riziko rakoviny tlustého střeva.

Příklad jídelníčku:

Snídaně: dvě vejce, zelenina

Svačina: bílý jogurt

Oběd: steak s fazolovými lusky

Svačina: sójový nápoj

Večeře: zeleninový salát s tuňákem